| |
Общи условия - оферти, поръчки,
плащания, доставки, гаранция и сервиз |
|
Въведение |
|
Настоящият документ съдържа Общите условия, съгласно
които фирма Уникад ЕООД, вписана в Търговския регистър към Агенцията по
вписванията, предоставя продукти и услуги на потребителите си. Ползвателят на
сайта изрично и безусловно се съгласява с настоящите общи условия. |
|
Цени и плащания |
Цените в ценовите листи са дадени във ЛВ / USD / EUR, което е указано изрично в
най-дясната колона - горе - за всяка ценова листа;
Посочените цени са дадени със / без начислено ДДС в зависимост от конкретната
ценова листа, като това изрично е указано в най-дясната колона - горе - за всяка
ценова листа, както и в забележка под посочените цени;
Плащането се извършва в:
- български лева;
- или в левовата равностойност на
посочената валута (EUR / USD) - по курс-"продава" на
съответната търговска банка, указана в офертата в
деня на извършване на плащането;
|
Начини на плащане |
-
Проформа-фактура - по банков път;
|
-
В офис-магазинът
на на фирмата - в брой;
|
-
В офис-магазинът
на на фирмата - с карта - POS
терминал;
|
|
-
В
посочен за доставка офис на ЕКОНТ - наложен платеж
|
|
|
|
|
Поръчки
и оферти |
След конкретно запитване/оферта/последваща поръчка:
|
-
при поръчка
по телефона - след уточняване на наличност и срок на доставка:
-
стоката
се изпраща с наложен платеж по ЕКОНТ;
-
стоката
се доставя на място в офис-магазина на фирмата, като плащането става в
брой / POS терминал;
-
изготвя се
проформа-фактура със съответният номер/дата, уточнява се
срокът на доставка и клиентът извършва плащане по
банков път (50 или 100% авансов превод) по сметка на Уникад ЕООД, като
се цитира номерът и датата на
проформа-фактурата; валидността на всяка оферта/проформа е 3 работни дни;
-
авансово
плащане по банков път за физически лица - на каса - основание за плащане -
цитира се съответната проформа-фактура; доставката се извършва с ЕКОНТ;
|
Срокове
на доставка |
Всички продукти,
предлагани в сайта на фирмата, се доставят:
-
веднага, при
наличност в офис-магазинът на фирмата;
-
в рамките на
деня при наличност в София;
-
в
предварително договореният/указан в офертата срок, като за различните
продукти той може да варира от 3 дни до 6 седмици (примерно акумулаторни
батерии, инвертори и т.н.
|
Гаранционни
условия |
|
При доставката клиентът получава
приемо-предавателен протокол (придружен от касова бележка или
фактура); в колонката - гаранция - е указана датата, до която тази гаранция
важи, като и видът на гаранцията - търговска (24 месеца), и ограничена гаранция на производителя (60
-120 месеца); в частност - за някои продукти, като акумулаторни батерии
например, в зависимост от приложението гаранцията може да да варира от 6 - 24
месеца.
Начинът и сроковете за обслужване на гаранцията е различен за
различните продукти и се базира на предварителни договорки с партьори -
доставчици и производители, като обикновено отремонтиране/подмяна се извършва в
рамките на 1 - 4 календарни седмици;
Задължително условие за обслужване на гаранция е представянето
на приемо-предавателен протокол-гаранционна карта + касова бележка/фактура на
закупеният продукт.
Стоката в гаранционния период се ремонтира безплатно във всички случаи, освен
когато:
-
неспазване на
експлоатационните условия;
-
опити за
самоволно отстраняване на повредата, нарушени гаранционни лепенки;
-
токови удари,
поражения от мълнии, природни бедствия/стихии;
-
неизправност
поради големи колебания в
електрическата мрежа;
-
лош транспорт, лошо
съхраняване, неправилна експлоатация;
-
използване
на некачествени
консумативи;
Изброените
по-горе причини водят до загуба/непризнаване на гаранцията. В тези случаи ремонтът
на повредения продукт и съответните транспортни разходи ще
са за сметка на клиента, по цени,
определени в съответна тарифа на сервиза на фирма Уникад ЕООД
Отговорност за повредена поради лощо пакетиране/опаковане
на техника носи клиентът. Ако техниката бъде повредена поради недобро
опакованване/транспорт, тя ще бъде отремонтирана съгласно цени за
следгаранционна поддръжка (стига това да е възможно). |
|
Условия
за ремонт и сервиз |
|
Сервизът на Уникад ЕООД извършва гаранционни и извън гаранционни сервизни услуги
при следните условия:
-
Устройството се доставя в сервиза от клиента или упълномощено от него лице, и се
попълва сервизна карта в два екземпляра, подписана от клиента (упълномощеното
лице) и служител на Уникад ЕООД.
-
Единият екземпляр се предава на клиента и се предоставя от него при приключване
на ремонта;
-
Сервизен инженер извършва оглед на устройството в сервиза на Уникад ЕООД или
сервиз на фирма-доставчик на устройството, определя се цена за ремонта (ако има
такава) или се издава препоръка за подмяна;
-
При подмяна на дефектирал модул или разширение на система, то към гаранционната
карта се добавя друга такава, която се счита за неразделна нейна част;
-
Сервизът не носи отговорност за устройства, непотърсени в срок от 30 дни.
|
|