УНИКАД ЕООД

 

Монтаж на фотоволтаични системи - доставка, инсталация и настройки

 
След направен предварителен анализ и индикативна (базова) оферта се прави оглед на обекта и се изготвя подробна ценова оферта с необходимите компоненти - конструкция, pv модули, инвертори, акумулаторни батерии, кабели, табла и т.н.

Начини за договаряне, плащане, срокове и доставка

  • изготвяне на договор СМД/СМР - договаряне по позиции (плащане само по банков път);
    • Препоръка: Ако акумулаторите са с доставка 7-8 седмици, е добре да бъдат платени на доставчика (70% авансово, 30% непосредствено преди доставката им на клиента) - така, когато PV системата е почти готова, те ще пристигнат и бъдат монтирани своевременно;
    • Препоръка: Често панели, инвертори и зарядните контролери са с висока себестойност и при липса на наличност - с време за доставка (до 50-60 дни) необходимо е да се съобразим с това;
  • възможност за кредитиране на проект от банкова институция -  при проявен от клиента интерес и одобрение от страна на банката;
  • заплащането на труда става поетапно;
  • транспортни разходи:
    • в зависимост от мощността на изгражданата PV система(Wp) посещенията като брой варират, като в предварителната оферта това се уточнява в отделна позиция като цена; всяко от тези посещения е свързано с престой, като разходите/осигуряването на нощувки е за сметка на клиента;
    • всяко допълнително посещение се договаря ценово предварително;
    • Възможност за доставка на оборудване в трудно достъпни райони;

Монтажни дейности - инсталиране на ФвЕЦ

  • в цената за монтаж са включени:
    • изработване на конструкция на място(ако не се използва готова такава), монтиране на соларни модули, защитни табла, контролери, инвертори, акумулаторни батерии и други съоръжения, окабеляване на системата и свързването и към съществуващата инсталация;
    • оживяване на системата и свързаните с това настройки и тестове;
    • 2 годишна системна гаранция - условие за това е осигуряване на интернет за отдалечен мониторинг; спазване на експлоатационните условия; информиране от страна на клиента за текущи проблеми и тяхното отстраняване; транспортните разходи за обслужване на гаранцията се заплащат от клиента;
  • екстри - предмет на допълнителни оферти / договаряне:
    • изграждане на вътрешна инсталация, привеждане в работоспособност на налична такава, изграждане на ел.табла, други;
    • GSM свързаност към мрежата в района;
    • автоматика а управление на генератори, помпи и т.н.;

Как да се консултирате
Ако Ви е необходима консултация, пишете на електронната поща или позвънете на един от изброените най-долу телефони.
При желание на клиента може да бъде направен предварителен анализ със специализиран софтуер и да се изготви подробен енергиен одит.

Как да се свържете с нас:
Електронната поща info@unicad.bg;

Телефони за контакт
: Telenor: 089 8887710; Vivacom: 02 9621928

 UpПРОДУКТИ
 

 


Last modified: 02/04/22

www.unicad.bg © 2011 Уникад ЕООД. Всички права запазени.